En vecka i nya skolan

Idag har jag gått precis en vecka i nya skolan och jag trivs bra! Har massa snälla och nya vänner!
 
I lördags var jag med på en tävling som hästskötare, var även en liten fotograf. Och fick till uppgift att skritta av hästen, som i detta fall var Nikita. Tyckte att det såg riktigt bra ut för Jackie och hennes fina tävlingshäst!
 
Red Nikita i söndags och red då ut i skritt och trav på en härlig slinga i skogen. Galopperade även lite åt båda varven i ridhuset. Var dock väldigt varmt att rida i söndags så jag var helt slut efteråt!
Idag var jag också hos Nikita. Skötte henne och skrittade ut på en slinga. Gick bra! Hehe ska nog även till Nikita imorgon också! Tror att det blir uteritt då också. 
 
Imorgn ska vi även på studiebesök i stallet vi ska rida på med skolan, ska bli spännande!
 
Lite rörigt inlägg kanske, men att blogga precis innan man håller på att somna kanske inte var så smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0