Första skoldagen avklarad!

Idag var det som sagt första skoldagen, och det var ju pirrigt! Det konstiga var att jag knappt var nervös på morgonen hemma, men när jag väl var framme så blev jag sjukt nervös. Brukar ju vara tvärt om för mig, vilket kändes lite konstigt. Men allt gick bra, och dagen var ju ganska kort, så det var ju härligt! Och måste säga att vilken gullig liten klass jag verkar ha, alla jag pratade med verkade snälla och alla lärarna också! Jag känner att jag trivs redan nu första dagen, och jag hoppas verkligen att det fortsätter vara lika positivt! Imorgon börjar lektionerna, och jag längtar redan! Är det normalt att längta till skolan, haha? Iaf, så känner jag mig ganska stolt över mitt gymnasieval, för jag känner mig ändå rätt lugn och trygg. Hade det inte varit hästprofilen som är mitt fall är mitt intresse och något jag vill och hoppas att jag kommer att göra i framtiden så tror jag att jag hade varit ännu mer nervös än vad jag har varit idag. Så jag är riktigt nöjd över dagen och jag kände igen två stycken i klassen, vilket är ett plus i kanten! 
 
Som sagt, jag överlevde första skoldagen!!! Och det lär ni nog se på mitt leende på bilden över! 
När jag hade gått av tåget på hemvägen så mötte jag mamma på en cafe och åt lunch där. Sedan handlade vi även lite, och sedan har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.. Helt slut efter första skoldagen, uppenbarligen så somnar jag tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0