Godmorgon!

Godmorgon måndag! Idag har jag inga planer för dagen, förutom att tagga tills imorgon då jag skolan börjar! Verkar som att de flesta börjar idag. Jag är ändå lite glad över att jag inte börjar på en måndag, eftersom att måndagar är värst. Känns helt sjukt vad tiden har gått fort, och det känns så konstigt att inte komma tillbaka till gamla skolan som man har gått till nästan varenda dag (utom helger då förstås), i ungefär fyra år. Här kan man ju prata om vilken omväxling! Ny skola, nya vänner, ny omgivning, allt.. Börjar känna nervositeten krypa fram. Imorgon får jag även sällskap påväg till skolan, så det känns skönt när det är första dagen! Känner mig inte så himla nervös nu, men jag kan aldrig säga aldrig för imorgon kommer jag knappt kunna äta frukost, brukar alltid vara så när jag är pissnervös... Idag är det bara att ladda upp och imorgon är det bara att tuta och köööraaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0