Godnatt!

Har duschat, tittat på en serie och lite sånt. Har ställt alarm tidigt imorgon, så därför ska jag gå och lägga mig strax. Ja, som sagt, gymnasiet imorgon då! Känner mig inte alls så nervös just nu, vilket känns rätt så skönt! Men jag tror att det inte går att motstå imorgon, för då är det nog allra värst på morgonen, men när jag väl kommer dit så tror jag nog att allt kommer kännas bra tillslut. Jag mer längtar och är taggad än att vara det motsatta, alltså nervös och ''ledsen'' över att skolan börjar. 
 
Nu är det dags att borsta tänderna, och sova! Ska försöka uppdatera lite innan jag åker till skolan, om jag hinner. 
 
Har nog glömt att berätta att när jag var på läger förrförra veckan på Blåkulla, så fick jag rida största hästen där, Goliat, som ser ut som en älg i mina ögon. Kände mig rätt liten faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0