Leopardgecko

Idag var vi nere på djuravdelningen från åtta till elva, skötte om några reptiler som heter leopardgecko. Dom var lite skumma för dom kom fram till mig när jag höll på och städade i deras grottor. Fick bära bort dom när dem kom för nära. Men dom var söta och snälla. Skötte även om salamandrarna, fick mata dem med mjölmaskar, ursh.. 
Hade sedan tre ganska tråkiga lektioner speciellt sista lektionen som var engelska, vi gjorde ett hörförståelsetest, det var verkligen svårt.. Kommer säkert inte få godkänt på det för det gick inte bra alls.. Väl hemma så har jag tagit det lugnt. Ska snart titta på Pretty Little Liars och kanske plugga lite. 
Sådana här söta varelser tog jag hand om idag, imorgon är det fåglarna.

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv; Tack! :)

2013-11-18 @ 13:20:34
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0