Inte så bra uppdatering

Hoppsan, dålig uppdatering här, det är illa! I tisdags förra veckan bloggade jag senast, nä nu får jag skärpa mig! Liten kort sammanfattning om dagarna jag inte bloggat. onsdagen åkte jag till Nikita, red dock inte. Men pysslade lite med henne, borstade, ryktade osv. Putsade även på all utrustning. Ja det var nog det jag gjorde. Sen på torsdag hade vi stalltjänst i stallet (eller ja, halva klassen). Och det flöt på bra! I fredags hade jag hopplektion på ridskolan, red Deja Vou. Kände så himla bra! Han var riktigt fin, och hittade en bra känsla mellan hindrerna och svängarna. I slutet då vi hoppade lite högre hamnade vi lite fel och han hoppade av förtidigt, blev största skuttet över, haha. Nej men jag höll mig kvar. Sen i lördags tog jag bara det lugnt, och i söndags red jag Nikita. Red ut en sväng i högt tempo. Gick riktigt bra då jag fått kämpa en del med tempot tidigare, så det känns positivt. Mysigt var det iaf, då jag red ut en lite längre runda. Och idag då har det inte hänt så mycket. Skola då förstås, annars har jag sovit och ätit godis, haha bra på en måndag liksom! Imorgon börjar jag åtta så ska gå och lägga mig nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0