Jobbig måndag

Det har hänt väldigt mycket på sistone, och jag har hela tiden varit upptagen = aldrig fått vila. Förra veckan, i onsdags var vi på studiebesök på ridskolan vi ska rida på (med skolan alltså). Sen i fredags var det ridlektion, red Makur, vi övade på ryggningar och framdelsvändningar, gick sådär, var inte riktigt koncentrerad, men i överlag gick det väl helt okej. I lördags var jag hos Nikita. Skrittade ut på en slinga, och red sedan i ridhuset. Övade lite på övningarna som vi gjorde i fredags (ryggningar, framdelsvändningar). Lite galopp på volt osv. 
 
Idag var det en jobbig dag, det är ju måndag och jag tycker inte alls om måndagar, ursh.. Var helt slut i skolan idag. Men vi började sent och slutade relativt tidigt, vilket var postivt! Haha, tycker synd om mina skolkamrater för jag var lite efterbliven och trött i skolan. Måndagar alltid värst som sagt! Imorgon blir det nog en ännu värre dag, för vi ska orientera i två timmar på sista lektionen.. Får väl hoppas att jag överlever! 
 
Jag och Nikita i lördags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0