Onsdag

Igår när jag kom hem var jag helt slut och pluggade även en hel del på kvällen. Och idag skulle vi vara i stallet klockan åtta, så det var ju bara att ställa alarmet på klockan fem ungefär. Red Gabon igen, gick åt skogen i början, men mot slutet gick det bättre och jag fick till sitsen lite bättre vilket gjorde att jag lättare kunde rida ''ordentligt'' och inverka bättre. Han var väldigt fin i slutet iaf, men jag fick ju kämpa! Sedan fick jag värsta huvudvärken efter ridningen, men snälla Tess hade alvedon så hon räddade min dag. Var nog nära på att få migrän, men slapp det som tur var! Sedan hade vi iaf teori, och lite sådant. Höll även på att somna när vi tittade på en kort film om sitsen, haha, är man alltid trött så är man! När jag kom hem hoppade jag i ett varmt bad och snart ska jag äta middag, därefter ska jag nog plugga lite. Hehe, plugghäst jag känner mig nu. 
Fina klassen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0