Tisdag

I lördags var jag och shoppade lite. Fick en fin tröja av mamma och ett nytt block som jag ska ha användning av i skolan. Och i söndags red jag lektion på Nikita. Fick kämpa en hel del. Roligt var det iaf, och nu vet jag lite mer om hur jag ska rida henne, eftersom att man inte kan sitta och mesa på henne. Ja, det var hel del som jag fick kämpa igenom, och det gick ju bättre mot slutet. Men det kunde nog ha gått lite bättre, men det är ju inte alltid så lätt.
 
Igår gjorde jag inte något speciellt, förutom att det var skola såklart. Tog det bara lugnt för det mesta när jag kom hem.
Idag hade jag en ganska seg skoldag. Men jag tog mig igenom den, och kom hem levande. Haha, nejdå så illa är det ju inte, men är man skoltrött så är man ju. Nu ska jag vara lite duktig och plugga lite. 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Uppdatera! :D

2013-09-15 @ 14:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0